Kontakt

Městské divadlo Zlín, příspěvková organizace

třída Tomáše Bati 4091, 760 01 Zlín

IČO 00094838

ústředna: 577 636 111
fax: 577 636 300

Havlovské srdce na průčelí divadla navrhl a vyrobil výtvarník Radek Herold z malírny.

Pokladna

577 636 207, 737 227 856, prodej@divadlozlin.cz

Pokladna je otevřená po – pá od 11.00 do 18.00 a hodinu a půl před každým představením.

Vánoční otevírací doba

23.12. až 25.12.              zavřeno

26.12.                             13.00 až 15.00

27.12.                             zavřeno

28.12.                             15.00 až 19.00

29.12. a 30.12.                15.00 až 17.00

31.12.                              15.00 až 18.00

Jak se k nám dostanete?

Budova divadla se nachází v centru města a je velmi snadno přístupná pěšky. MHD se k ní dostanete linkami 2 a 8 (zastávka Dlouhá) nebo 31 (zastávka Divadlo). Pokud vyrazíte autem, můžete parkovat přímo před divadlem na parkovišti u kostela, nebo v nadzemních garážích OC Zlaté jablko (cca 100 metrů od divadla).

Půjčovna kostýmů

Půjčovna je otevřena ve dnech út, st a čt v čase od 12.45 do 16.45.

V období od 22. 12. 2022 do 2. 1. 2023 půjčovna zavřena.

Blíží se maškarní a Vaše děti se dožadují něčeho zajímavého? Chcete překvapit své hosty na soukromé oslavě? Potřebujete ozvláštnit firemní akci, večírek nebo komerční prezentaci? K dispozici je tu pro Vás více jak 750 kostýmů pro různé příležitosti. Výpůjční cena se liší podle náročnosti kostýmu (150 – 1000 Kč). Doplňky kostýmů je možné zapůjčit také. Půjčovnu najdete v přízemí pomocné budovy divadla, vchod jako divadelní klub Dílna (někdejší Divadélko v klubu).

Kontakt na půjčovnu:
Blažena Trojanová, tel.: 577 636 392


Podatelna

Adresa podatelny:  třída Tomáše Bati 4091, 760 01 Zlín, úřední hodiny podatelny: pondělí až pátek 9.00 – 15.00, adresa elektronické podatelny: divadlo@divadlozlin.cz, adresa datové schránky: 3vzie58

Dokument v digitální podobě lze doručit:

* prostřednictvím informačního systému datových schránek – maximální velikost jedné datové zprávy je 20 MB,
* zasláním e-mailové zprávy na elektronickou adresu příslušné podatelny – maximální velikost jedné datové zprávy je 20 MB,
* na přenosném technickém nosiči dat.

Požadavky na podání dokumentů v digitální podobě:

* jednou zprávou zasílejte pouze jedno podání, pokud je součástí jednoho podání více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou jeho elektronickými přílohami
* dokumenty v digitální podobě jsou přijímány v následujících formátech: PDF (verze 1.7 a vyšší), PDF/A (ISO 19005), , DOC/DOCX a XLS/XLSX,
* přípustným přenosným technickým nosičem dat je CD, DVD nebo USB flash disk, který se vrací pouze na výslovnou žádost uplatněnou při jeho podání na příslušné podatelně

Postup v případě zjištění závad u přijatého podání:

Pokud dokument v digitální podobě vč. datové zprávy, v níž je obsažen, je neúplný, nelze jej zobrazit (není čitelný), obsahuje škodlivý kód (chybný datový formát nebo počítačový program, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na informacích zpracovávaných MDZ), není v datovém formátu nebo není uložen na přenosném technickém nosiči dat, na kterém MDZ přijímá dokumenty v digitální podobě, bude o této skutečnosti odesílatel, pokud je znám, vyrozuměn a bude mu stanoven postup pro odstranění vady dokumentu. Není-li MDZ schopen určit odesílatele nebo nepodaří-li se MDZ ve spolupráci s odesílatelem vadu doručeného dokumentu odstranit, MDZ dále dokument nezpracovává.