VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA DODAVATELE TISKOVIN V ROCE 2024

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
VE VEŘEJNÉ ZAKÁZCE MALÉHO ROZSAHU


Zadavatel veřejné zakázky Městské divadlo Zlín, příspěvková organizace vás tímto vyzývá
k účasti ve veřejné soutěži na dodávku tiskovin v roce 2024.
Na základě ustanovení § 27 zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů, se jedná o veřejnou zakázku malého rozsahu. Veškeré zadávací
podmínky a průběh soutěže se tedy řídí vnitřním předpisem Městského divadla Zlín,
příspěvkové organizace, směrnicí č. 1/2017 ze dne 1.6.2017.

  1. Identifikační údaje zadavatele
    Název: Městské divadlo Zlín, příspěvková organizace (dále jen divadlo)
    Sídlo: třída Tomáše Bati 4091, 760 01 Zlín
    IČ: 00094838
    DIČ: CZ00094838
    Zápis v OR: Krajský soud v Brně, oddíl Pr, vložka 2014
    Osoba oprávněná jednat: Ing. Irena Pelková, ředitelka
    Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Machačková
    Tel.: +420 771 122 826
    E-mail: machackova@divadlozlin.cz
  2. Odůvodnění užití výzvy k podání nabídky
    V souladu se směrnicí č. 1/2017, bodem 3 se jedná o veřejnou zakázku malého rozsahu na
    dodávky. Zadavatel přitom stanovuje předpokládanou hodnotu veřejné zakázky, která nesmí
    přesáhnout 500 000,- Kč bez DPH.
  3. Vymezení předmětu plnění
    Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka tiskovin pro Městské divadlo Zlín,
    příspěvkovou organizaci v předpokládané velikosti a počtu kusů dle Přílohy č. 1.
  4. Zadávací podmínky
    Zadávací dokumentace zahrnuje:
  • tuto výzvu k podání nabídky
  • přílohu se specifikací předmětu plnění
    Tato výzva k podání nabídky bude odeslána nejméně třem zájemcům o podání nabídky.
    Zadavatel přijme i nabídky dodavatelů, kteří k podání nabídky nebyli zadavatelem vyzváni.
    Tato výzva k podání nabídky bude zveřejněna na oficiálních webových stránkách Městského
    divadla Zlín, příspěvkové organizace.
  1. Doba a místo plnění
    Předpokládané zahájení plnění: 1.1.2024
    Ukončení plnění: 31.12.2024
    Místo plnění: sídlo Městského divadla Zlín, příspěvkové organizace
  2. Prokázaní kvalifikačních předpokladů
    Za účelem prokázání kvalifikace doloží dodavatel ověřenou kopii živnostenského oprávnění
    k provozování živnosti s předmětem podnikání „výroba, obchod, a služby neuvedené
    v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“, obor činnosti vydavatelské činnosti, polygrafická
    výroba, knihařské a kopírovací práce.
  3. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky
    Zadavatel požaduje, aby obeslané subjekty předložily zadavateli nabídku, která bude
    obsahovat minimálně tyto údaje a doklady seřazené do následujících oddílů:
  4. krycí list nabídky, obsahující název dodavatele, sídlo, statutárního zástupce, IČ, DIČ
  5. položkový rozpočet k předmětu zakázky specifikovaném v Příloze č. 1, s doplněnou
    cenou za jednu kampaň bez DPH, cenu za jednu kampaň vč. DPH, cenu za všechny
    kampaně bez DPH a cenu za všechny kampaně vč. DPH. Zájemce o veřejnou zakázku
    uvede také cenu za celkové plnění bez DPH i cenu za celkové plnění vč. DPH.
    Cena nabídnutá obeslaným subjektem musí být cenou maximální a musí obsahovat
    veškeré náklady (doprava, vypracování kalkulace apod.) související se zajištěním
    předmětu plnění.
  6. doklady o splnění kvalifikačních předpokladů (viz. bod 6)
  7. doklady prokazující, že dodavatel disponuje technickými prostředky nutnými k zajištění
    předmětu plnění
  8. minimálně tři reference vztahující se k povaze nabídky, ne starší pěti let
  9. podepsaný návrh smlouvy o dílo
  10. Hodnotící kritéria
    Hodnotícím kritériem pro zadání této veřejné zakázky je její ekonomická výhodnost při
    dodržení stanovených požadavků a specifikace předmětu plnění.
  11. Platební podmínky zadavatele a další smluvní podmínky
    Cena za plnění veřejné zakázky bude hrazena na základě měsíčních faktur. Faktura bude
    vystavena vždy zpětně za plnění objednaná zadavatelem v předchozím měsíci. Výjimkou
    bude fakturace brožury V1 110 x 210 mm, která bude fakturována do 5. pracovních dnů
    od jejího dodání.
  12. Lhůta a místo pro podání nabídek
    Písemnou nabídku je dodavatel povinen doručit osobně nebo prostřednictvím držitele
    poštovní licence nejpozději do 19. prosince 2023 do 11:00 hod. na adresu Městské
    divadlo Zlín, příspěvková organizace, třída Tomáše Bati 4091, 760 01 Zlín v zalepené
    obálce označené nápisem SOUTĚŽ – NEROZLEPOVAT s názvem akce Dodavatel tiskovin
    pro rok 2024 a opatřená obchodním jménem obeslaného subjektu.
    V případě doručení poštou je za okamžik předání považováno převzetí zásilky podatelnou
    zadavatele (sekretariát ředitele)
    Termín otevírání obálek s nabídkami je 19. prosinec 2023 14.00 hod.
  13. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
    Uchazeč je vázán svou nabídkou do 31.12.2023
  14. Práva zadavatele a zvláštní podmínky
    Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu či doplnění podmínek pro zpracování nabídky a
    zadávací dokumentace, a to písemnou formou shodně všem dodavatelům.
    Odevzdáním nabídky uchazeč, bez předchozího písemného podání námitky, vyjadřuje
    souhlas se zadávacími podmínkami a způsobem provedení výběrového řízení.
    Zájemce o veřejnou zakázku bere na vědomí, že na zadávání veřejné zakázky malého
    rozsahu se nevztahuje dohled Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.
    Zadavatel si vyhrazuje právo na odmítnutí všech nabídek nebo zrušení veřejné zakázky
    bez udání důvodu.
    Zadavatel je oprávněn upravit rozsah předmětu plnění dle výše finančních prostředků, které
    má k dispozici.
    Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit uchazeče ze soutěže, pokud nesplní požadavky
    obsažené ve výzvě zadavatele.
    Obeslanému subjektu nevzniká právní nárok na uzavření smlouvy o dílo v návaznosti na
    předmět objednávky.
    Zájemci o veřejnou zakázku budou o výsledku výběrového řízení informováni e-mailem.

Ve Zlíně dne 21.11.2023
Ing. Irena Pelková
ředitelka Městského divadla Zlín

Přílohy: Přehled tiskovin v roce 2024, Rámcová smlouva o dílo

Další aktuality